این المنصور

این المنصور
آخرين مطالب

اهداف داعش بخشی از فرایند دشمنی های جهان غرب و استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و بخشی از پازل دشمن برای ضربه زدن به جهان اسلام و اهداف عالی اسلام است .

 

جواد نصرالله پور در گفتگوی اختصاصی با ناب نیوز اظهار داشت : برای بررسی وضع داعش نیاز به دشمن شناسی داریم .امام خامنه ای روز 14 خردادد در حرم حضرت امام (ره) فرمود دشمنان ما اصلی و فرعی هستند . داعش دشمن فرعی اسلام وشیعه است .حجت الاسلام نصر الله پور

حجت الاسلام نصرالله پورافزود : داعش  گروهی است که بر مبنای اندیشه وهابیت تکفیری شکل گرفته است.  وهابیت  از حدود 60 سال پیش با حمایت انگلیس و دیگر استعمارگران در کشورهای عربستان و پاکستان شکل گرفته بود .

وی ادامه داد : شخصی به نام شیخ محمد بن عبد الوهاب اندیشه های ابن تمیه رازنده کرد و این اندیشه را در کشورهای اسلامی پاکستان و امارات گسنرش داد .خاستگاه این گروه کشور عربستان واندیشه وهابیت است  .

این کارشناس مذهبی بیان داشت : رهبری در خصوص بحث دشمن شناسی فرمود :  دشمنان ما  سنی نیستند . سنی ها کسانی هستند که اهل بیت را دوست دارند و محبت اهل بیت جزء اعتقاداتشان است و هدف دشمن ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است و هر گروهی که تفرقه بین شیعه و سنی ایجاد کند وسنی را به عنوان دشمن ما معرفی کند خائن و دشمن اسلام است .

وی اضافه کرد : رهبر معظم انقلاب فرمود: حتی وهابیت ، تکفیری ها وسلفی ها دشمنان اصلی ما نیستند اینها بازیچه هستند و کسانی  اینها را به بازی گرفتند  و چه بسا دشمن اینها را ایجاد کرده که ما را از دشمن اصلی یعنی آمریکا و صهیونیسم بین المل غافل کند .

حجت الاسلام نصرالله پورتصریح کرد : دشمن ، داعش را در دل کشورهای اسلامی و امت اسلامی ایجاد کرده تا تیپ اسلامی را به نام جنگ شیعه و سنی در گیر جنگ داخلی کند درحالیکه ما باید به این قضیه ایمان داشته باشیم که داعش سنی نیست و دشمن اصلی ما نیست داعش بخشی از برنامه طولانی مدت دشمن در مقابل اسلام است .پشت صحنه و  گرداننده داعش و کسانی که برای جریان داعش برنامه ریزی می کنند  قطعا کشور آمریکا است و داعش از داخل رژیم صهیونیستی هدایت می شود .

و ی تاکید کرد :  هر زمانی که داعش شکست می خورد و روحیه جنگ را در سوریه و عراق از دست می دهد آمریکا به آنها روحیه داده و حمایتشان می کند .

نصرالله پور داعش را دشمن اسلام دانست و عنوان داشت : اهداف  داعش  بخشی از فرایند دشمنی های جهان غرب و استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل  و  بخشی از پازل دشمن برای ضربه زدن به جهان اسلام و اهداف عالی اسلام است .

وی اضافه کرد : یکی از اهداف داعش تفرقه بین شیعه و سنی است در واقع داعش را به عنوان یک جریان سنی مطرح می کنند تا دغدغه بین شیعه و سنی ایجاد کنند و در واقع ما را تضعیف کنند و امت اسلام را به جان هم بیندازند .

این کارشناس ارشد مهدویت و امامت داعش راعامل عدم ترقی فرهنگ اسلامی دانست و خاطرنشان کرد : هدف دیگر ارائه دادن یک الگوی خشن و وحشی از اسلام است تا  اسلام را مطرح کنند و آن موج عظیمی از تمایل جوانهای دنیا و جوانهای غربی به سمت اسلام را اینطور کنترل کنند .لذا جنایتهای داعش را در بوق و کرنا می کنند تا اسلام را وحشیانه ارائه دهند و جلوی پیشرفت و رشد اسلام مبتنی بر فرهنگ اهل بیت را بگیرند .

نصرالله پوربه آسیب های به وجود آمده در کشور عراق را عامل پیدایش داعش دانست و تصریح کرد : دولت عراق اشتباهاتی داشت که آن اشتباهات منجر به وضعیت کنونی و تصرف راحت سه استان مهم عراق شد.

وی ادامه داد : دولت عراق به دلیل حمایت های آمریکا نتوانست ارتش عراق را که فرماندهان وبدنه اش بعثی ها بودند منحلو یا پالایش کند و به همان ارتس اعتماد کرد و از نیروهای انقلابی و شیعه و سنی و متدین برای تشکیل ارتشی جدید استفاده نکرد و از این ناحیه ضربه خورد

نصرالله پور در ادامه آینده را روشن دانست و تصریح کرد :  خوشبختانه الان ارتش جدید عراق با محوریت نیروهای انقلابی شیعه و سنی زیر نظر مرجعیت عالی عراق آیت الله العظمی سیستانی و نوری مالکی شکل گرفته است و ملت عراق نیز انسجام خود را آرام آرام پیدا می کنند و شک نداریم که مشکل عراق هم حل خواهد شد و داعش از عراق هم با روی سیاه اخراج خواهد شد .

 

پایگاه خبری ناب نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:داعش, ] [ 13:46 ] [ حجت الاسلام جواد نصر الله پور ]
.: Weblog Themes By DL-CENTER :.
درباره سایت

حجت الاسلام جواد نصرالله پور کارشناس مهدویت از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم یابن الحسن ... امان از لحظه غفلت که شاهدم هستی
امکانات وب
شمارنده هوشمند
نظر سنجی این المنصور
تبلیغات فضای مجازی
?