این المنصور

این المنصور
آخرين مطالب

تربیت نسل شهدا و منتظران امام زمان(عج) از وظایف خطیر معلمان است

 

محلات - ایرنا - دبیر همایش شهدای فرهنگی محلات گفت: امروز هر چه داریم از برکت خون شهداست و وظیفه خطیر تربیت نسل شهدا و منتظران امام زمان (عج) برعهده معلمان است.

 

 

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین ˈجواد نصرالله پورˈ روز یکشنبه در چهارمین یادواره شهدای فرهنگی شهرستان محلات و همزمان با هفته بسیج در جمع مسوولان این شهرستان افزود: توصیه به اطاعت از ولایت فقیه از تاکیدات شهدا بوده، و مقاومت در برابر دشمن آنها به امت اسلامی درس مجاهدت و از خودگذشتگی آموخت.

وی اظهار کرد: در بررسی 50 هزار وصیتنامه شهدای دفاع مقدس بارها به مسئله حجاب و ولایت فقیه اشاره شده است.

نصرالله پور با بیان اینکه، اصول عملی تربیت دینی در دفاع مقدس محقق شد افزود: حفظ و حراست از خون شهدا کوله بار ما را سنگین و راه رسیدن به هدف را سهل تر می کند.

وی گفت: شهدا الگوی کاملی برای نسل امروز هستند و بر این باوریم که با الگو گیری از شهدا، می توان نوجوانان و جوانان را تربیت کرد.

این مبلغ مذهبی با بیان اینکه اقدامات زیادی در حوزه ایثار و شهادت انجام شده است تصریح کرد: اما نپرداختن به شخصیت شهدا از دغدغه های اصلی جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه، شهدا مربی خوبی برای تربیت نسل جوان هستند افزود: بهترین مربی در راه سعادت بشر ائمه و پیامبر (ص) هستند که پیروی از سیره آنان ما را سعادتمند می کند.

یادواره شهدای فرهنگی شهرستان محلات با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج و مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان محلات برگزار شد.ک/2

2482/555

 

 

 

 

انتهای پیام /*



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:, ] [ 1:49 ] [ حجت الاسلام جواد نصر الله پور ]
.: Weblog Themes By DL-CENTER :.
درباره سایت

حجت الاسلام جواد نصرالله پور کارشناس مهدویت از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم یابن الحسن ... امان از لحظه غفلت که شاهدم هستی
امکانات وب
شمارنده هوشمند
نظر سنجی این المنصور
تبلیغات فضای مجازی
?