این المنصور

این المنصور
آخرين مطالب

صهیونیست ها اعتقاد دارند مسجد الاقصی و مسجد الصخره دو مسجد بزرگ مسلمانان در بیت المقدس تخریب شوند و دو معبد بزرگ یهودیان که در زمان حکومت جهانی داوود و سلیمان بودند بازسازی شوند ودر واقع حکومت یهودی در فلسطین شکل بگیرد . به گزارش مینوجهان ؛ حجت الاسلام جواد نصرالله پور در گفتگوی اختصاصی […]

اسرائیل

 

صهیونیست ها اعتقاد دارند مسجد الاقصی و مسجد الصخره دو مسجد بزرگ مسلمانان در بیت المقدس تخریب شوند و دو معبد بزرگ یهودیان که در زمان حکومت جهانی داوود و سلیمان بودند بازسازی شوند ودر واقع حکومت یهودی در فلسطین شکل بگیرد .

به گزارش مینوجهان ؛ حجت الاسلام جواد نصرالله پور در گفتگوی اختصاصی با ناب نیوز گفت : دنیای غرب تعریف خاص خودش را دارد یعنی دنیای غرب و استکبارآمریکا از اروپا جدا نیست و اروپا از آمریکا . آمریکا هم از سازمان ملل جدا نیست و سازمانهای بین المللی و حقوق بشری از آمریکا جدا نیست .

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت : در واقع مجموعه اینها را استکبار جهانی می دانیم . رژیم صهیونیستی هم زائیده زیاده خواهی مجموعه استکبار جهانی است و  طبیعی است که انگلیس و آمریکا از فرزند نا مشروع خود ” رژِیم صهیونیستی ” دفاع کنند .

وی تصریح کرد :  : اگر بخواهیم ریشه ای تر به قضیه نگاه کنیم در آمریکا و اروپا جریانی در دو قرن اخیر پیش آمده به نام مسیحیان صهیونیست یا مسیحیان بنیاد گرا .

نصرالله پور در ادامه بیان داشت : از حدود ۲/۳ جمعیت ۴۵۰ میلیونی آمریکا عضو کلیسای مسیحیان صهیونیست هستند .مسیحیان صهیونیست یعنی آن دسته از مسیحیانی که به جای آنکه دنبال آرمانهای مسیحی خود باشند ،اعتقاد دارند برای اینکه مسیح موعود ظهور کند بایستی در واقع آرمانهای صهیونیستی را محقق کنیم .

وی به توطئه صهیونیست ها اشاره کرد و عنوان داشت : آرمان صهیونیستی آن است که باید در منطقه ای از نیل تا فرات که کل منطقه خاورمیانه امروزی را شامل می شود بایستی از مسلمانان خالی شود و بیرون رانده شوند وحکومت یهودی از فلسطین شکل بگیرد .

این استاد حوزه علمیه  افزود : صهیونیست ها اعتقاد دارند مسجد الاقصی و مسجد الصخره دو مسجد بزرگ مسلمانان در بیت المقدس تخریب شوند و دو معبد بزرگ یهودیان که در زمان حکومت جهانی داوود و سلیمان بودند بازسازی شوند ودر واقع حکومت یهودی در فلسطین شکل بگیرد .

نصرالله پور  خاطر نشان کرد : صهیونیست ها به ساختن این معبد بزرگ بسنده نمی کنند  و  بعد از بازسازی دو معبد ، به دنبال حکومت خاورمیانه ای قوم یهود هستند تا مقدمه ای  برای حکومت جهانی قوم یهود ایجاد کنند

وی افزود :  اساسا مسیحیان صهیونیست اعتقاد دارند که باید برای اینکار زمینه سازی  کنند و همواره خاورمیانه باید در آتش جنگ بسوزد لذا همه اتفاقاتی که امروز در خاورمیانه می افتد ( به افغانستان وعراق حمله می کنند ، ایران را از طریق ترور و تحریم و جنگ ۸ ساله تحت فشار قرار می دهند ، بازی هسته ای که سر مملکت ما در آوردند، فتنه های عراق و تهاجمی که به ملت سوریه کردند) را در چهارچوب ذهنیت  نیل تا فرات  صهیونیستها باید دید .

این استاد حوزه و دانشگاه  به نقش مستعمره بودن کشورهای عربی  اشاره کرد و تصریح نمود : متاسفانه رهبران مرتجع عرب نمی توانند استقلال خود را حفظ کنند.  آنقدر اقتصاد و سیاست و نظامهای سیاسی و حکومتی آنها به غرب وابسته شده که متاسفانه نمی توانند در برابر ظلم صهیونیسم بین الملل دفاع کنند و مجبور هستند سکوت کنند .

وی اضافه کرد : اگر آمریکا دست حمایت خود را از سر آنها بردارد نابود خواهند شد ،آنها وابستگی سیاسی و امنیتی دارند .

نصرالله پور  عنوان داشت : کشورهای عربی تانک و موشک و هواپیمای نظامی  زیادی دارند اگر کارشناسان نظامی آمریکایی و اروپایی نباشند آنها حتی بلد نیستند از آنها استفاده کنند .امروز اگر کشورهای مرتجع عربی  قصد ایستادگی هم در برابر استکبار داشته باشند توانایی آن را  ندارند .

در پایان وی تاکید کرد :  علت ایستادگی ما در برابر غرب این است که بعد از انقلاب به لحاظ امنیتی، نظامی ، حکومتی ، سیاسی ،انتخابات و… استقلال خود را حفظ کردیم و همه دولتها چه اصولگراو چه اصلاح طلب با همه خوبیها و بدیها یی که داشتند هیچکدام وابسته به غرب نبودندو تفاوت ما با کشورهای عربی در همین استقلال است .

انتهای پیام/

منبع:ناب نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:, ] [ 1:47 ] [ حجت الاسلام جواد نصر الله پور ]
.: Weblog Themes By DL-CENTER :.
درباره سایت

حجت الاسلام جواد نصرالله پور کارشناس مهدویت از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم یابن الحسن ... امان از لحظه غفلت که شاهدم هستی
امکانات وب
شمارنده هوشمند
نظر سنجی این المنصور
تبلیغات فضای مجازی
?