این المنصور

این المنصور
آخرين مطالب

 

اعتكاف  دكتر مازوچي گفت:۲۰۰ نفر در اعتکاف دانشگاه علوم پزشکی شرکت کردند

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مغفرت الهی ،ماه رجب المرجب و ایام البیض مراسم پرفیض و معنوی اعتکاف در مسجد دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد

خانم دکتر مازوچی در گفتگو با خبرنگار کاشان حامی با اشاره به این مطلب اظهار داشت : این مراسم با حضور ۲۰۰ نفر از دانشجویان ، اساتید  و کارکنان دانشگاه از سحر روز سه شنبه۲۳ اردیبهشت (۱۳ ماه رجب ۱۴۳۵ ه ق) تا نماز مغرب و عشا روز پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی ‌‌‌برگزار شد.

وی گفت: از برنامه های مهم این مراسم علاوه بر دعا و مناجات و قرائت قرآن، تشکیل حلقه های معرفتی با موضوعات  سبک زندگی اسلامی ، پاسخ گویی به احکام شرعی، احترام به والدین و استاد و نقش آن در عاقبت به خیری، تصحیح قرائت حمد و سوره و روخوانی قرآن بود که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از جمله حجج اسلام رمضانعلی زاده و فتاحی  و   خانم ها نیک نژاد ، نبیل ، بوجاریان و رجبی برپا شد که مورد استقبال معتکفین قرار گرفت.

وی با اشاره به دیگر برنامه های اعتکاف دانشگاه گفت: مراسم معنوی شبی با قرآن با حضور قاری ممتاز بین المللی دکتر محمد حسین سعیدیان، ختم ۱۱۴ هزار ذکر صلوات ، ختم کامل قرآن در سه نوبت به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان از برنامه های دیگر این مراسم بود.

دکتر مازوچی افزود: در سه روز اعتکاف شرکت کنندگان از سخنرانی کارشناسان دینی حجج اسلام پوران ، پناهی، حسن زاده ، بنایی ،  نصرالله پور (استادمرکز تخصصی مهدویت قم) ، غزلاوی و مدیحه سرایی آقای برزی بهره مند شدند.

وی با اشاره به انجام اعمال عبادی ام داوود با شور و حال معنوی خاص در روز سوم گفت: این مراسم با حضور معتکفین و میهمانان با سخنرانی اقای غزلاوی و مدیحه سرایی آقای حسن زاده برگزار شد.

وی در زمینه برنامه های فرهنگی اعتکاف گفت:  از جمله برنامه‌های فرهنگی این مراسم اهدا بسته های فرهنگی شامل کتاب یاد خدا ، احکام پزشکی، کتاب بوی باران و مهر و عطر و… به کلیه شرکت کنندگان بود. همچنین مسابقه ‏ای با عنوان خاطرات اعتکاف در بین شرکت کنندگان برگزار شد که نتایج آن پس از ارزیابی خاطرات در آینده نزدیک از طریق وب سایت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه اعلام می‏گردد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی به تمهیدات و خدمات رفاهی فراهم شده در این ایام اشاره کرد و گفت:طبق برنامه ریزی بعمل آمده با همکاری واحدهای دیگر دانشگاه پذیرایی از معتکفین و امور خدماتی رفاهی بدون هیچ وقفه و نقصی ارائه شد.

وی در خصوص توزیع فرم های نظرسنجی در بین معتکفین گفت: معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه به عنوان مجری برنامه اعتکاف دانشگاه با ارائه این فرم ها به بررسی و ارزیابی مراسم از نظر اجرای کمی و کیفی برنامه‏ها و خدمات می پردازد تا بتواند در سال های آینده مراسمی پربارتر برگزار نماید.

گفتنی است معتکفین دانشگاه علوم پزشکی کاشان در روز پنج شنبه در پایان سه روز تهجد و عبادت و شب زنده داری و خلوت با خدای خویش پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و صرف افطاری با حضور بر مزار پاک شهدای گمنام و قرائت فاتحه به روح پاک شهیدان اسلام با این مراسم وداع نمودند.

انتهای پیام / کد خبر18293
 

کاشان حامی: گزارش تصویری مراسم اعتکاف دانشجویان، اساتید و کارکنان  دانشگاه علوم پزشکی کاشان.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:, ] [ 12:38 ] [ حجت الاسلام جواد نصر الله پور ]
.: Weblog Themes By DL-CENTER :.
درباره سایت

حجت الاسلام جواد نصرالله پور کارشناس مهدویت از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم یابن الحسن ... امان از لحظه غفلت که شاهدم هستی
امکانات وب
شمارنده هوشمند
نظر سنجی این المنصور
تبلیغات فضای مجازی
?